Návrat na hlavní stránku

Povídka.cz povídky psané životem...

Dovolená

Dovolená s rodiči nemusí být nuda.

Jsem docela normální modrooká holka, kterých je na světě tisíce. Nejsem ošklivá, ale přesto mám asi na kluky trošku smůlu nebo chodím jinými cestičkami než krásní svalnatí princové. Většina kamarádek už s klukem něco měla nebo s nějakým vážně chodí a dá se předpokládat, že budou mít i první sex. Nechci sex za každou cenu, ale nerada bych zůstala jak nějaká jeptiška starou pannou nebo se musela sama ukájet. Když na jaře rodiče přišli s návrhem, že pojedeme v létě na čtrnáct dní do Řecka na dovolenou, tak jsem v ten moment ohrnula nos a myslela si, jaká to bude nuda. Kdybych měla říci pravdu, tak jsem nadšená vůbec nebyla a vysněnou dovolenou bych si představovala úplně jinak, že s rodiči v nějakém hotelu se dvěma postelemi a přistýlkou. Jako jediné malé plus jsem brala to, že táta slíbil, že bude na přistýlce spát on, což jsem ovšem nedávala na sobě znát a dál se tvářila unuděně. Doma se o dovolené dál nemluvilo a tak jsem si ani neuvědomovala, že dny docela rychle ubíhají a den našeho odjezdu se blíží. Začala jsem si to uvědomovat, když mamka začala shánět nové plavky, protože do těch starých se prý už nevejde a další vybavení na cestu. Taky jsem doma prohodila, že bych potřebovala nové triko a ještě jedny plavky, abych jim tam nedělala ostudu. Ono to zabralo, mamka mě vzala sebou a nakoupila mi taky nějaké věci na sebe. Kdybychom nejeli na dovolenou určitě by tak štědrá nebyla. Nastal den „D“, den našeho odjezdu do Řecka. Do Prahy na letiště nás měl odvést autobus, což mě ani nepřipadalo divné, ale až když jsme se dotáhli s kufry a batohy na místo odkud měl autobus odjíždět, zjistila jsem, že na písečné řecké pláže vyráží celá parta od táty ze zaměstnání včetně rodinných příslušníků. To mi trošku zvedlo náladu, protože bylo jasné, že nuda nebude. Měli v zaměstnání skvělou partu a dost často se scházeli a něco slavili. Pro své děti vždy udělali nějaký zábavný víkend na den dětí, na ukončení prázdnin, mikulášskou nadílku a občas bylo i něco mimořádného to třeba, když nějaký potomek dovršil patnácti nebo osmnácti let a tak podobně. Dost často se nějaký důvod našel, aby se rodiny tátových kolegů sešli. Většinou to bylo na den nebo maximálně na víkend, ale tentokrát to byla první společná dovolená. Což jsem do posledního okamžiku netušila, protože se doma o tom nemluvilo. Batohy a kufry se uložily do útrob autobusu a vedoucí zájezdu, docela pěkná paní z cestovní kanceláře, vydala pokyn k rychlému nástupu a odjezdu do Prahy na letiště. Naši si sedli vedle sebe asi uprostřed autobusu a já si sedla k okýnku za ně. Autobus se plnil a vedle mě bylo stále volno, což mě ani nevadilo. Když nastupovali poslední účastníci zájezdu a vedoucí zájezdu začala počítat lidi v autobuse, jestli jsme všichni, tak šel do zadu Tomáš. Tomáše znám dost dlouho je o něco starší a je to syn tátové kolegyně z práce. Jako děti jsme chodili na dny, co rodiče připravili a poslední dobou jsme se potkávali venku, někdy jsme prohodili i pár slov, ale jen jako dobří a staří kamarádi. Tomáš, když mě spatřil a viděl vedle volné místo, zamířil rovnou ke mně, on vlastně ani na výběr moc neměl, protože v autobuse zůstaly jen tři místa volné. Jen co dosedl, začali jsme si povídat o škole, muzice, filmech na kterých jsme byli v kině, jak trávíme prázdniny, přitom cesta tak utekla, aniž bychom si vše řekli tak už jsme zase vykládali kufry z autobusu a přemisťovali se do letištní haly. Byla jsem moc ráda, že on jede taky a při pomyšlení na něj jsem se chvěla. V letištní hale jsem už nebyla s Tomášem, ale pod dohledem starostlivých rodičů. Tomáš byl o dva roky starší a urostlý kluk. Studuje posledním rokem stavební průmyslovku a dost sportuje, hraje kopanou za místní fotbalový klub, který hraje krajský přebor. Jeho tělo je docela vymakané a svaly na něm jen hrají. Vlastně toho o něm zas tak moc nevím, jediné co vím na sto procent, je to, že je to dobrej kámoš a skvělej klučina. Těšila jsem se, že budeme spolu čtrnáct dní a že ho poznám trošku víc. Vždycky se mi líbil a přitahoval, jeho zelené zářivé oči ve mně poslední dobou probouzeli touhu s ním chodit. Ani nevím, jestli nějakou holku má nebo ne, ale to mi teď bylo jedno. Na dovolenou jel jen se svými rodiči a tak jsem si myslela, že alespoň po dobu dovolené se mi bude trošku věnovat. Cesta byla nudná. Seděla jsme s rodiči a oblíbený Tomáš seděl o několik sedadel za námi. Vůbec jsem ho neviděla. Když jsme přistáli v Řecku, byla již tma a to jsme měli ještě asi padesát kilometrů před sebou, než dorazíme do hotelu. V autobusu jsme si sedli zase vedle sebe a pokračovali v konverzaci. Domluvili jsme se, že se budeme chodit spolu koupat, budeme co nejvíce spolu a pokud to půjde i dále od rodičů. Jízda autobusem docela utekla, cestou nebylo nic vidět, jen občas jsme projeli nějakou vesnicí, ve které byl vidět noční život jižanských typů. Po ubytování jsem se osprchovala a plácla sebou do postele, koukala do stropu a myslela, co asi dělá Tomáš, který byl s rodiči o čtyři pokoje dál. I když jsem byla utahaná po cestě, nemohla jsem usnout a těšila na krásných čtrnáct dní se sladkým Tomáškem. Přála jsem si, aby mě na dobrou noc vášnivě políbil a hladil, než bych usnula. To však nebylo možné, naši mě nikam nepustili a jen se dohadovali, ve kterém zavazadle co je a co vybalit jako první. Táta dostal hlad a tak mamka musela vyndat nějaký ten žvanec, co jsme si vezli sebou. Měli jsme stravu v hotelu, ale ta začínala až snídaní a táta se tvářil tak, jako kdyby měl do rána umřít hlady a žízní. Naši do mě taky něco nutili, ale já se jen napila džusu a snila o Tomáškovi. Řekla jsem mamce, že jdu popřát Tomášovi dobrou noc a už jsem si vyslechla přednášku, že nikam nepůjdu, že nikde po cizích pokojích a ještě k tomu v noci běhat nebudu, že budu na pokoji a ani se nehnu. Mamka a tátou ještě něco povídali, ale to už jsem nevnímala, byla jsem jak omámená. Usínali jsme tak blízko sebe a přitom to bylo hrozně daleko, dělilo nás několik pokojů a dohlíželo na nás několik přísných dozorců v podobě našich rodičů. Přála jsem si, aby bylo už ráno a já mohla být chvilku s Tomáškem, povídat si s ním, dýchat společný vzduch, hledět si do očí a snít o báječném milování. Přemýšlení a snění mě natolik zmohlo, že jsem tvrdě usnula a nevěděla o světě kolem sebe. Ráno se mnou tatík zaklepal, abych rychle vstala, nebo zmeškám první snídani, ani jsem nevěřila, že už je ráno. Dopoledne probíhalo s Tomáškem tak, jak jsme se domluvili v autobuse. Vzali si krémy, osušku, pití, plavky a vyrazili na nedalekou pláž. Hotel byl na vrcholu skalnatého útesu s krásným výhledem na moře. Na pláž se šlo po schodech dolů. Hned první den jsme si je spočítali a bylo jich 75, však to byla docela výška. Vybrali si místo a já si rozložila osušku, na které bych chtěla ležet a opalovat se. Začala jsem se mazat krémem, ale Tomáš se nabídl, že mi záda namaže. Souhlasila jsem a už jsem ležela na břiše a cítila, jak jeho velké a přitom jemné prsty jezdí po mých zádech. Mé bradavky začaly tuhnout a špičatět a v podbřišku jsem cítila takové chvění, myslím, že jsem se začala dost vzrušovat. Bylo to taky poprvé co mě nějaký kluk takto mazal záda opalovacím krémem. Když jsem byla důkladně namazaná, tak jsem namazala Tomáše. Jeho záda byly děsně velké, nebo se mi to v ten moment asi jen zdálo, vlastně jsem ho viděla poprvé jen v plavkách, které zakrývaly jen to nejnutnější. Leželi jsme vedle sebe a z povzdálí nás pozorovali rodiče. Vždy když nám bylo horko, šli jsme se do moře ochladit a trošku se vyblbnout ve vlnách. Čas rychle utíkal a byl čas oběda, což znamenalo vyběhnout po schodech nahoru a plavky dolů a hurá na oběd. Odpoledne se šlo na hromadnou procházku po okolí. Vedoucí zájezdu nám ukázala, kde jsou jaké obchody, bary, kaverny, kam se dá jít za kulturou. No a než jsme to prošli, tak byl čas na večeři. Přála jsem si, aby se čas zastavil a já mohla být s Tomáškem stále. Po večeři mě naši pustili s Tomášem na pláž a sami šli někam s ostatními tancovat. Drželi jsme se za ruce a pomalu šli po schodech dolů na pláž, to už jsem cítila, že mezi námi přeskočila jiskřička lásky a něhy. Povídali jsme si vše o sobě, i jak dlouho už se známe, přitom nám oběma bušilo srdce vzrušením. Pláž byla prázdná a bylo vidět zapadající slunce. Tomáš mě vedl ke skalisku, a když jsme byli v místě, kde na nás nemohlo být vidět, tak se zastavil a otočil se proti mně, chytil mě za ruce a přitáhl k sobě a začal vášnivě líbat. Bylo to krásné a něco takového jsme dosud nepoznala. Vzrušovalo mě to, ale zároveň jsem se začala bát, sice nevím čeho, ale strach jsme měla. Líbali jsme se dost dlouho a Tomík mě začal hladit na prsou. Já se celá chvěla a on taky poznala jsem, jak se mu zvětšují kalhoty, jak se vzrušuje. Řekla jsem mu už dost, aby přestal. Poslechl a přestal mě hladit a líbat, drželi se za ruce a procházeli se po pláži. Slunce pomalu zapadlo a vlhký mořský vzduch se ochladil, zima nám nebyla, ale šli jsme pomalu do hotelu a zastavili se v jídelně, kde byla taková malá diskotéka. Tam jsme vydrželi až do půlnoci, trošku si zatancovali, poslechli místní muziku a bylo nám oběma fajn. Po půlnoci jsme si řekli, že půjdeme spát. Vyšli jsme do našeho patra, na chodbě se vášnivě políbili a každý šel do jiného pokoje. Spát jsem hned nešla, vlezla si do sprchy, protože mě Tomášek tak vzrušil, že se mi kalhotky lepily na tělo. Druhý den i ty následující se opakovaly skoro stejně, jen jsme si byli čím dál tím bližší, už jsme si nemazali krémem jen záda, ale po celém těle. Večerní tajné polibky byly ještě vášnivější. Taky jsem se ho optala, kolik už měl holek a dozvěděla jsem se, že je ještě panic. No prostě za tři dny jsme o druhém věděli úplně vše. Taky jsem mu dovolila, že mě může hladit i pod oblečením. Jeho ruce byly jemné a šíleně mě vzrušovaly, nevynechaly žádný kousek mého těla a hladily úplně všude. Večer při západu slunce jsme se vášnivě mazlili a já poprvé poznala co to je orgasmus. I on se vždy vzrušil a z penisu mu dokonce vystříklo sperma. Byly to zážitky, které jsem neznala, bylo to nové vzrušující. Tak jak se mi na dovolenou nechtěla, tak teď jsem byla ráda, že jsem v Řecku, jen hodiny a dny v Tomáškovi přítomnosti nezadržitelně utíkaly. Chtěla bych zastavit čas. Do konce naší krásné dovolené už chyběly jen dva dny. Byl teplý večer, slunce už pomalu zapadlo a na jasné obloze se začali objevovat hvězdy. Vzala jsem osušku a s Tomášem si šli sednout na pláž. Došli jsme až za sklaní útes kam nebylo vidět. Sedli si na ní a oba litovali, že už bude po dovolené, dohodli jsme se, že spolu budeme chodit. Líbali se, hladili a Tomík mě pomalu svlékal. Moc práce mu to nedalo, měla jsem jen lehké volné šaty a spodní prádlo. Za chvilku jsem byla úplně nahá, mé oblečení leželo vedle v písku. Tomík se mě optal, jestli se chci s ním milovat. Já se bála, ale přitom kývala, že ano. Taky se svlékl a byli jsme nazí, za ty dny co jsme sem chodili tak jsme zjistili, že za útes nikdo večer nechodí a tak jsme se bezstarostně oddávali sexuálním hrátkám. Oba jsme byli maximálně vzrušení, byla jsem mokrá a jak mě Tomík prstil, tak to hlasitě mlaskalo, až jsem se začala stydět. Řekl, že mě něžně připraví o pannenství jestli chci. Já jsem chtěla, ale bála se ani ne bolesti, ale abych neotěhotněla. On že se nemusím bát, že to budem dělat s kondomem. Tak jsem souhlasila, jen mě bylo trošku divné, kde vzal kondom, to zamluvil, že ho vzal fotříkovi. Mě bylo v podstatě jedno, odkud ho má. Jen se těšila, až bude do mě pronikat. Z kapsy kalhot vytáhl krabičku kondomů, jednoho rozbalil a natáhl si ho. Položil mě na záda, roztáhl mi nohy a zakryl mně svým mohutným tělem. Rukou ho nasměroval do mě a já cítila, jak mě roztahuje, jak se má pochva rozvírá a napíná, trošku to bolelo, ale zároveň to bylo příjemné a něco nové nepoznané. Pronikal stále hlouběji, pak jsem ucítila, jak ve mně něco povolilo a on zajel do mého břicha, trošku víc to zabolelo, ale byla to taková spíš příjemná bolest. Kdybych se nestyděla, asi bych u toho dost nahlas vzdychala. Takhle jsem svůj hlasový projev polykala a jen se chvěla rozkoší a vzrušení. Měl ho dost velkého, a jak do mě pronikal, bolest se stupňovala, já chtěla a škemrala, ať na chvilku přestane, ale on že to teď nejde, najednou se vzepjal jak divokej hřebec a vrazil ho do mě celého, začal rychle přirážet a já cítila v sobě teplo, chvění, bolest, vzrušení, vlhko, bylo to tolik pocitů, že se to snad slovy nedá ani popsat. Byla jsem celá upatlaná, mokrá a jak do mě narážel tak to mlaskalo, plácalo a naše těla se lepila k sobě. Po chvilce vytáhl ze mě a kondom měl plný sperma. Mě mušlička brněla, štípala, lechtala, bolela, ale byla jsem šťastná, že už nejsem panna. Chvilku jsme leželi vedle sebe a vzdychali rozkoší a vzrušením. Pak jsme šli na hotel, já šla do sprchy a nahá si lehla pod deku a dlouho si promítala zážitky z pláže. Naši byli někde na pařbě a tak jsem v klidu přemýšlela o tom, že už je vlastně ze mne žena a ne nějaké nezkušená holka. Mušlička už mě tolik nebolela ani jsem nekrvácela, jak některé holky říkají. Večer se ještě dvakrát opakoval a bylo konec dovolené. Jeli jsme domů a já snila, jak s Tomíkem budu chodit. Po dovolené jsme se ale sešli jen dvakrát. Jednou jsme šli do kina a podruhé na diskotéku. Pak mě nechal a rozešel se semnou. Nelituji, ale co se stalo, byla to má nejkrásnější dovolená a od té doby už uteklo mnoho let. Tomáš začal studovat vysokou, ale nedokončil jí, prý bral i drogy a dnes nevím ani kde je, jen občas potkávám jeho rodiče. Taky jsem se dozvěděla, že mi lhal, nebyla jsem jeho první. Holek vystřídal víc. Já jsem si ještě před maturitou našla kluka ze sousední vesnice a už jsme spolu mnoho let a máme dvě krásné děti. Nikdy jsem nebyla nevěrná, ale občas si vzpomenu na první milování s Tomášem na pláži. Byl to zážitek, který se nedá zapomenout a nedá se ani slovy dost dobře popsat. Prostě na tu dovolenou nikdy nezapomenu, i když než jsem na ní odjela, myslela jsem si, že to bude ta nejhorší a nejnudnější.

Sponzorovaná sekce:
Máš nejraději, když si tě slečna vezme pěkně do pusinky a krásně tě vykouří nebo dáváš přednost klasice či perverzním hrátkám? Zavolej nebo pošli sms některé z nás, svěř nám své tajné představy a užij si s námi parádní sex po telefonu teď hned.

je online

Veronika

Máš to rád do obou dírek? Já ano a pokud máš kamaráda, nebudu proti když se přidá. Ráda si to rozdám s oběma.

a po vyzvání zadej kód 456

DIVKA VERONIKA text zprávy... na číslo 909 55 35

je online

Týna

Kalhotky jsou zbytečnost. Mám ráda chození naostro, sex kdekoliv a kdykoliv pro mě není problém. Rozdáme si to spolu, máš na to chuť a není nikdo s kým by sis to udělal?

a po vyzvání zadej kód 459

DIVKA TYNA text zprávy... na číslo 909 55 35

je offline

Marta

Už jsi zažil sex s nadrženou profesionálkou, která má zrovna chuť na pořádný ohon, který bych si hned vzala do pusinky a pořádně ti ho do sucha vykouřila?

a po vyzvání zadej kód 453

DIVKA MARTA text zprávy... na číslo 909 55 35

Zobrazit další dívky

Cena hovoru je 55 Kč/min, cena 1 sms v sms chatu je 35 Kč. Sex po telefonu a chat je určen pouze pro starší 18 let. Technicky zajišťuje TOPIC PRESS s.r.o., info@topicpress.cz, www.topicpress.cz. www.platmobilem.cz

John

Sex po telefonu
TOPlist

Povidka.cz | Copyrights 2024 Ceník - Vaše reklama na Povidka.cz | info@povidka.cz

Povídka.cz - hostováno u Mujhost.net. Máte miminko a nevíte co s ním? Zkuste JakNaMiminka.cz. Profesionální vystavování faktur: Faktura online faktury