Návrat na hlavní stránku

Povídka.cz povídky psané životem...

Vzpomínky na chatu

Nedávno se mi doma stala věc, která rozjitřila mé vzpomínky na prázdniny a pobyty na naší chatě v horách.Ne nadarmo se říká, že čich je nejsilnější spouští paměti.Po jednom přivonění, mi proběhly před očima a v hlavě všechny mé sexuální zážitky na naší chatě od mé puberty až po dnešek. Ale o tom až za chvíli. Bylo by dobré uvést čtenáře do obrazu. Rodiče na mě byli moc přísní a hlídali mě kde se dalo, od základky a dokonce i během gymplu.Přísná večerka, domácí povinnosti a kontroly kdy a s kým chodím ven. Ale na chatě, nevím proč, jsem měla režim volnější.Asi proto, že naše chata je v horách v malé vesničce a v okolí bydlí hlavně starší lidé. Nejživěji je tam v létě, když se tam za prarodiči sjedou vnuci a vnučky z celé republiky.Už od základky jsem byla hodně eroticky založená a protože navíc z kundičky docela hodně teču, při každém větším vzrušení mám kalhotky nejdřív přilepené k frndě a později nasáklé šťávou z rozkroku a lepkavé i zvenčí. Asi je to na mě vidět a proto mě rodiče hlídali. Myslím, že mě přímo nikdy neviděli ale od 11 let jsem masturbovala kde se dalo a jak se mi nějaký kluk a později i holka líbili, nebyla jsem moc schopná odolat když taky projevili zájem. Prostě v hlavě zatmění a když jsem přicházela k sobě a začala mi fungovat hlava, držela jsem se někde v lese stromu a do kalhotek u kotníků mi odkapávalo z pičky semeno za zvuku už zapínaného zipu kalhot za mnou.Hotová jsem brzy a spolehlivě, takže milenci a milenky se mnou nemají moc práce a to se jim líbí. Na orgasmus se u mě opravdu moc dlouho čekat nemusí. Během toho co se udělám, ze mě navíc vyteče i hodně kuního mazu kdy během vzrušení má čirou barvu a po orgasmu dokonce bílou skoro jako mužské semeno. Prostěradlo pod sebou můžu většinou ždímat, takže končí hned po aktu v pračce. Ale doma pořád někdo byl a navíc jak jsem už říkala jsem byla pod dozorem, takže tam šlo energii vybít jen zřídka a kromě rodičů na mě ještě dozíral a donášel našim ještě můj mladší bratr. Zato na chatě jsem si to vždycky vynahradila. Ze začátku jsem tam pobývala s našima a bráchou ale později mě tam naši odvezli a dovolili mi i pár kamarádů z gymplu o kterých si mysleli, že když znají rodiče a chovají se vzorně, nic nehrozí a dají na mě pozor. To se ovšem hluboce mýlili. O panenství jsem sice na chatě nepřišla, to se stalo během návštěvy známých našich, když s sebou přivedli syna Dalibora, kterého jsem znala dobře a dlouho to mezi námi jiskřilo, takže když nás poslali ať mu ukážu pokoj a třeba t si čteme, jsme po chvíli potichu zamkli a po chvilkovém Pettingu mi ho Dalibor bez zeptání najednou natlačil do pičky tak rychle, že jsem ani nestačila panikařit, že už nejsem panna. Kromě té trošky krve a chvilkové bolesti jsem ale zjistila, že sex pro mě bude priorita a dráždění vlastní rukou až na druhém místě. A tak se stala chata mým útočištěm pro uvolnění nahromaděné sexuální energie. Opíchala jsem tam skoro všechny kamarády, kromě těch, kteří mě nepřitahovali a později i kamarádky, které přitahovali i holky tak jako mě. Ale zpět k tomu prvnímu impulzu, který ve mně probudil vzpomínky. Mému synovi je 17 let a od rozvodu bydlíme spolu sami.Manžel se odstěhoval a postupně náš vztah ochladl tak, že se už ani moc nevídáme.Rozvedená jsem už 5 let a protože se syn ( jméno uvádět nebudu ) s otcem stýká málo, vzhledem k tomu, že jeho otec cestuje pracovně po celé Evropě, stala jsem se jeho oporou a vrbou na cestě za dospíváním. Všechny ty trapné otázky jsem musela zodpovědět já a snad jsem obstála na chvalitebnou. Nemá moc kamarádů ani kamarádek a většinou sedí doma a hraje hry na PC. Je mi jasné, že sexuální apetit a energii zdědil po mě, protože jeho otci stačila si se mnou zasouložit třikrát do týdne a byl spokojený. Jenže syn už deseti let chodil po bytě s erekcí která se nedala přehlédnout a trvala i několik hodin. Časem se naučil masturbovat a tak už na něj nebyl tak trapný pohled, když se ve svém pokoji nebo koupelně sám odbavil a erekce opadla. Musela jsem mu sice vysvětlit, což bylo nanejvýš trapné jak to má udělat, protože chudák opravdu nevěděl ale pak se situace zpravila a začal být více uzavřený a do svých intimních záležitostí mě zasvěcoval čím dál méně. Musela jsem ho z naší ložnice kam se přestěhoval po odchodu jeho otce vystěhovat k němu do pokoje, protože mi trochu vadilo, že se probouzel s erekcí a když byl natočený ke mně tak jsem to ráno cítila na zadku, což mi vadilo. Myslím, že to dělal schválně a je dost zvláštní, že jak se jiní kluci za erekci stydí syn ji naopak přede mnou vystavoval hrdě i když jsem ho napomínala docela pravidelně i hodně důrazně. Společné koupání jsem zrušila už kolem jeho sedmého roku protože se mu ve vaně začala dostavovat erekce už tehdy. Přítelkyni stále nemá, což mě trápí, protože jak jsem zjistila se začal zaměřovat na mé nevyprané spodní prádlo a když jsem nedávno dávala prát svoje kalhotky a podprsenky, tak jsem zjistila, že koš je zpřeházený a v mých použitých kalhotkách z minulého večera je v rozkroku nastříkané semeno. Ta vůně mladého hustého semene která na mě zavála z koše mi připomněla jak jsem na chatě dováděla jako mladá a vybavili se mi moje dávno už skoro zapomenuté sexuální zážitky. Prádlo si budu muset odteď schovávat nebo ho rovnou prát a synovi jsem vynadala tak, že na to nezapomene i když nejsem puritánka tohle už je prostě přes čáru. Já osobně chápu, že jsem asi nejbližší osobu s kundou v jeho okolí ale takhle to prostě nejde. Nicméně přes to všechno mi ten závan jeho semene rozjitřil všechny mé vzpomínky, které mi doteď kolotají hlavou. První zážitky na chatě jsem měla ještě za dozoru našich, když jsem tam bývala s nimi. V horní části dědiny se na prázdniny objevil kluk z Prahy, který se mi moc líbil. Nejdřív sice namyšleně kolem naší chaty jen procházel a mě si moc nevšímal i když jsem mu během toho jak jsem se opalovala dávala jasné signály co bych ráda.Plavky tehdy nebyly tak pěkně vykrojené jako teď a ty co v Tuzexu byly, mi naši odmítli koupit protože je pohoršovaly. Takže jsem si musela pomoct sama a zadní část si prostě dát do zadku a proužek v rozkroku potáhnout tak, aby chlapec viděl to co bych si ráda nechala laskat. Až když jsem měla nohy skoro do praku a rozkrok nacpaný téměř v kundičce, namachrovaný Pavel zpozorněl a začal nakukovat na naši zahradu.Tehdy jsem se neholila a nedělám to pravidelně ani teď, jen občas aby byla změna, takže moje chloupky byly po obou stranách rozkroku plavek značně patrné a to Pavlovi během chvíle udělalo bouli na trenclích jak jsem doufala. Zavolala jsem na něj „Ahoj“ Nechceš se jít koupat k rybníku? Chvíli koukal jako opařený, pak si rukou zakryl rozkrok a začal roztržitě kývat hlavou. „Skočím si pro plavky jo?“Vypadlo z něj, ale to už jsem stála a obouvala si trepky s tím, že to nebude nutné a že se kluci z dědiny stejně koupou na ostro tak se nemusí stydět.Trochu ho zarazilo ale dal si říct. Našli jsme si místo ve stínu a po tom co jsme si zaplavali, jsem nás uložila na deku kterou jsem doma při odchodu stáhla z lehátka a vzala ji s sebou. O píchání jsem stála ale ne od mravenců. Schválně jsem nechal z horního dílu plavek vykukovat bradavku ale Pavel jen civěl a k ničemu se neměl. Tak jsem si postupně začala prohlížet jeho tělo a mimoděk chvílemi zajela rukou do rozkroku a trochu se pohladila.Ale přehnala jsem to a za chvíli jsem už byla nadržená jako plemenná kravka. Pavlovi se opět utvořila boule na trenkách ale pořád jen civěl.Zeptala jsem se ho „ Máš v Praze holku?“ Zavrtěl hlavou že ne a koukal dál.“ A chtěl bys vidět víc?“ Víc čeho? Zeptal se pitomě a to mě trochu namýchlo. „ Víc ze mě“ řekla jsem trochu netrpělivě a Pavel nasucho polknul a zakýval hlavou na znamení souhlasu. Vyndal jsem oba prsy vź horního dílu a posadila se do Tureckého sedu na deku před něj. „Líbí?“ Zase po kýval a já musela vzít jeho ruku a dát si ji na prso abych věci urychlila. Zvedla jsem kolena a odtáhla rukou rozkrok plavek aby viděl moji štěrbinku.Doufala jsem alespoň v lízání ale Pavel se v té chvíli úplně změnil. Začal se třást a povalil mě na záda. Během chvíle měl ptáka z trenek venku a nedočkavě mi ho cpal do kundičky, která už tou dobou slušně mazala. I tak to ale šlo ztuha a ne a ne se mu podařit zasunout.Musela jsem ho za něj chytit jak byl nezkušený a trochu pojezdit jeho žaludem mezi mým mokrými pysky aby zvlhnul. Pak už se chlapec po úspěšném zásunu činil slušně.Bušil do mě jako píst na parní lokomotivě a když se během chvíle udělal, pokračoval bez zvadnutí po pár vteřinách kdy mu dozněla rozkoš klidně dál. Během toho co se promrdával v mojí pičce k dalšímu výronu semene jsem se udělala dvakrát i já.Poprvé jsem skoro ztratila vědomí a když jsem otočila oči v sloup a začala se třást, na chvíli se leknul a přestal. Chytila jsem ho zadek a nařídila mu „ Nepřestávej Pojď!“ a tak se znovu rozjel. A šlo mu to hodně dobře.Cítila jsem jak mi po zadku stéká první várka jeho semene a když do mě stříkal tak můj děložní čípek přímo hořel jak do něj narážely výstřiky mrdky Pavlova ocasu. Semene měl na rozdávání a než se mnou skončil tak po jeho třetím výstřiku byla pod námi lepkavá skvrna na naší dece od našich společných šťáv. Od té doby se do mě chlap víc jak dvakrát po sobě neudělal aniž by mu po tom zvadnul. V tom drží Pavel nepřekonané prvenství.Já jsem vstala nasadila rozkor plavek na místo a schovala kozičky do horního dílu a zavelela „Jdeme domů!“ Po cestě jsem si musela do deky utírat z ukapávající rozkroku potok semene, který se ze mě řinul a tekl mi po stehnech.Doma jsem rychle proklouzla na záchod kde jsem ze sebe vytlačila zbytky Pavlovi nadílky a pak do koupelny abych se omyla a zničila stopy. Deku jsem po cestě hodila do škopku s dešťovou vodou abych nebyl přistižená a s výmluvou, že jsem ji polila limonádou hned potom oprala. Plavky jsem zapomněla v tašce a ještě k večeru kdy jsem si na ně vzpomněla, byly vlhké a voněly Pavlovým spermatem. Rychle jsem se spodním dílem proklouzla na půdu, kde bylo na chatě jediné skutečné soukromí a vyměnila svoje kalhotky za plavky nasáklé to úžasnou mrdkou. Pod krovy vonělo dřevo, a rozpálená střecha krásně hřála. Já se schovala za zeď komínu a začala jsem si tím zasemeněným rozkrokem dráždit frndu.Po chvilce už nebyly plavky mokré jen od semene ale i od mé kundí šťávy která ze mě netekla ale přímo stříkala jak jsem byla nadržená a rozdrážděná z dopoledního zážitku. Ruka mi přes látku kmitala na poštěváčku a každou chvíli jsem si rozkrok plavek vtlačila dovnitř pochvy abych ještě znovu cítila semeno toho zpupného frajírka Pavla v mojí lasturce. Vzpomínka na jeho nádherný žilnatý ocas mě přiváděla do extáze. Přivodila jsem si takto dva orgasmy a nakonec se dodělala třemi prsty jako by mě Pavel znovu šukal. Dolů jsem došla úplně zničená a toho dne jsem měla konečně poprvé v životě dost na to, abych mohla večer spokojeně usnout.

Sponzorovaná sekce:
Máš nejraději, když si tě slečna vezme pěkně do pusinky a krásně tě vykouří nebo dáváš přednost klasice či perverzním hrátkám? Zavolej nebo pošli sms některé z nás, svěř nám své tajné představy a užij si s námi parádní sex po telefonu teď hned.

je online

Simona

Chci to udělat tvrdě do zadečku! Vůbec se se mnou nemazli a začni mi to dělat do mé kakaové dírky.

a po vyzvání zadej kód 455

DIVKA SIMONA text zprávy... na číslo 909 55 35

je online

Týna

Kalhotky jsou zbytečnost. Mám ráda chození naostro, sex kdekoliv a kdykoliv pro mě není problém. Rozdáme si to spolu, máš na to chuť a není nikdo s kým by sis to udělal?

a po vyzvání zadej kód 459

DIVKA TYNA text zprávy... na číslo 909 55 35

je offline

Verča

Jedno číslo mi nestačí, chci to pořád a neustále mám chuť na pořádný ocas v moji šťavnaté kundičce. Zajíčci jsou vítáni, ráda zaučím i ty nezkušené.

a po vyzvání zadej kód 457

DIVKA VERCA text zprávy... na číslo 909 55 35

Zobrazit další dívky

Cena hovoru je 55 Kč/min, cena 1 sms v sms chatu je 35 Kč. Sex po telefonu a chat je určen pouze pro starší 18 let. Technicky zajišťuje TOPIC PRESS s.r.o., info@topicpress.cz, www.topicpress.cz. www.platmobilem.cz

Elen K.

Sex po telefonu
TOPlist

Povidka.cz | Copyrights 2024 Ceník - Vaše reklama na Povidka.cz | info@povidka.cz

Povídka.cz - hostováno u Mujhost.net. Máte miminko a nevíte co s ním? Zkuste JakNaMiminka.cz. Profesionální vystavování faktur: Faktura online faktury