Návrat na hlavní stránku

Povídka.cz povídky psané životem...

Mony po osmé – víkend

Poslední událost měla za následek, že Mony byla nadržená a při každé příležitosti mě různě provokovala, například chodila po domě nahá, v prádle nebo se o mě otírala. Náš sex byl super. Po jednom milování jsme leželi na podlaze a bavili se, co budeme dělat za čtrnáct dnů, když je prodloužený víkend. Vzali jsme si ntb a hledali nějaké ubytování a našli jsme ho. Resort nabízel tematické pokoje, saunu a koupání v cedrovém sudu. Hned jsme si objednali pokoj s polopenzí, saunu a samozřejmě i sud. Konečně nastal náš čas, v pátek po práci jsme odjeli na domluvené místo, resort vypadal krásně. Ubytovali jsme se, pokoj splnil všechna naše očekávání. Mony přistoupila ke mně, začala se semnou líbat a sahat do rozkroku. Hned jsem měl bouli v kalhotách. Jdeme se osprchovat – řekl jsem, a zalezli jsme do sprchy, kde jsem ji začal líbat a hladit zadeček, voda tekla kolem nás a bylo to dost vzrušující. Vypnul jsem sprchu, otřel tě a odvedl do pokoje, položil jsem tě na postel a líbal na rty, a pomalu se přesouval ke kundičce, kde olíznu jazykem vnitřní stranu stehen. Mony pokrčila jednu nohu a otevřela se, hned jsem se přemístil ke kundičce a začal olizovat tvé pysky, které jsou naběhlé a rudé. Chytlas mě za hlavu a přitlačila si ji na díru a já pokračuji v lízání, slyším – nepřestávej, tvůj naběhlý poštěváček beru mezi rty a do dírky zastrkuji jeden prst. Prohneš se a já přidávám další prst, který do tebe zajede, protože si mokrá. Šukám tě prsty a pomalu zvyšuji intenzitu, prsty čvachtají v tvé díře, zrychluješ vzdechy a jdeš mi naproti. Vykřikneš a zmítáš se v orgasmu a oddychuješ. Sednu si vedle tebe, posadíš se, podíváš se na mě a řekneš – co teď s tebou. Nic, necháme to na večer. Oblékneme se a jdeme na večeři. Večeře byla výborná, objednali jsme si víno a sedíme u krbu a povídáme si. Přišel za námi číšník, že se chce domluvit, na kdy chceme saunu a sud, zároveň nám doporučuje večerní hodiny, protože pod hvězdami je to něco. Saunu navrhujeme na sobotu od 21:30 a sud na 22 hodinu, a ptám se, jestli to není problém. Číšník se podívá do notesu a říká – sauna je obsazena, proto navrhnu, že sud by tedy mohl být od 21:30 a sauna od 22:30, podívá se do notesu a říká, to by šlo. Dáme si další skleničku vína, bavíme se, bylo nám dobře, víno, krb a mi dva. Po půlnoci si vezmeme lahvinku, zvedáme se a jdeme na pokoj, ale ještě se nám nechtělo spát, a tak vycházíme zadními dveřmi na hráz rybníka, kde usedáme na houpačku a pokračujeme v popíjení. Byla krásná noc, hvězdy nad námi, tak jsem začal Mony líbat a hladit jí prsa, přešli jsme zpátky do pokoje. Tam jsem jí vysvlékl a ona mě, položila na postel, chytla mi ptáka a začala honit, přidala jazyk a během chvilky čurák zmizel v pusince. Moje ruka se vydala mezi chloupky a tam našla poštěváček, chytil jsem ho mezi prsty a zmáčkl – Mony vzdychla. Ruku jsem přesouval z poštěváčku do dírky, kam jsem zastrčil jeden a potom i druhý prst. Mony začala vzdychat a její vzdechy byli hlasitější a honění bylo divočejší. Mony měla bouřlivý orgasmus, a v ten moment jsem začal stříkat. Po tomto dráždění a uspokojení jsme usnuli. Ráno jsme šli na snídani, v jídelně již jedlo několik hostů. Byla bohatá snídaně formou švédských stolů, velký výběr jídel, pití a pochutin, zkrátka vše, na co si člověk jen pomyslí. Po snídani jsme se šli projít po okolí, našli jsme kavárnu, dali si kávu a dobrý zákusek. Pak jsme pokračovali v prohlídce okolí, a v poledne se vrátili zpět do resortu na oběd. Po obědě jsme zašli na pokoj a lenošili až do večeře. Po večeři jsme se zeptali, kam máme přijít na ten sud a servírka nám řekla, že za ní a ona nás tam zavede, pak jsme se připravovali na sud a saunu. Před půl desátou jsme šli do restaurace v plavkách a županu a servírka nás odvedla k sudu, kde nám vysvětlila ovládání a zeptala se, jestli chceme něco na pití, tak jsme si objednali šampus, jahody a nějaké pochutiny. Servírka odešla a mi zalezli do sudu, voda byla teplá, zapnuli jsme bublinky a servírka nám donesla objednané pití, přiložila pod sud a na odchodu nám řekla, že pokud budeme něco chtít máme zazvonit a ona přijde, poté odešla. Seděli jsme vedle sebe, dali si šampus, jahody, bavili se, dotýkali a líbali. Otevřeli se dveře sauny a vyšel starší muž, který vlezl pod sprchu, byl nahý, Mony se dívala na sprchujícího muže a oči jí sjely na jeho čuráka, chytla mě za ruku. Ze sauny vyšel klučina, stoupl si vedle toho muže a ten ho pustil pod sprchu, Mony mi řekla – já mám divadlo a upila šampusu. Oba stáli u sprchy, bavili se a dívali se na nás, když ten starší přistoupil k sudu, představil se jako Marek a řekl, že ten mlaďoch je jeho 15letý syn Aleš, a že mají sud po nás a mi zase po nich saunu, pokračoval, že by si dali odpočinek od sauny a jestli by nemohli skočit za námi do sudu. Zaskočilo nás to, podívali jsme se na sebe, Mony přikývla, tak jsem řekl, že můžou. Marek se otočil na Aleše a přivolal ho, když oba lezli do sudu, Mony pozorovala jejich čuráky. Sotva si sedli naproti, Marek se zeptal, jak si můžou objednat, tak jsem zazvonil a přišla servírka, Marek objednal lahev vína, čtyři sklenice, džus a já nezůstal pozadu a hned objednal další lahev, aby nemusela tak často chodit. Donesla to, položila na stolek u sudu a odešla. Marek nalil do sklenic víno, podal nám skleničky, přiťuknuli si na tykání a lahev padla. Vstal jsem a navrhl Mony, že bychom měli využít saunu, a tak jsme šli. Sotva se zavřeli dveře, tak asi za minutku, vešel Marek a povídá – v sauně nemáte mít nic na sobě, pak správně funguje. Sedl si vedle Mony a jediným dotekem rozepl vrchní díl plavek a ten jí spadl na zem, vůbec se nestyděla, pak si stoupla svlékla se do naha a já jí následoval. Tak je to správně, jdu pod sprchu a do sudu, čekáme na vás a odešel. Zavřeli se dveře, Mony přistoupila ke mně, sedla si na klín a řekla – vzrušuje mě, že se ukazuji a koukám, že tebe taky, a chci se zeptat, kam můžu zajít, odpověděl jsem jí, kam uznáš za vhodné, a pokračoval jsem, ještě chvilku pobudeme a půjdeme. Po chvilce jsme vyšli a hupli pod sprchu, pustili na sebe studenou vodu, Mony vyjekla a stouply jí bradavky. Po sprše jsem šel do sudu a Mony šla za mnou, a přitom jsem se díval na Aleše, který pozoroval Mony. Sotva jsme si sedli do vody tak nám Marek podával panáky skotské, prý na rozšíření cév, vypili jsme je a já po chvíli objednal další panáky. Popíjeli jsme a bavili se, rozlili víno a Mony říká, že by si dala něco na zub. Vstal jsem, že půjdu do restaurace něco objednat a Marek taky vstal, že půjde se mnou. Stáli jsme tam nad Mony, která měla naše čuráky přímo před očima. Vylezli jsme ze sudu, oblékli si župan a vykročili jsme k restauraci, ale otevřeli se dveře a v nich stála číšnice, že už je půlnoc a jde pro poslední objednávku, protože zavírají, ale můžeme zůstat v sudu, dokud budeme chtít. Objednali jsme pití, jídlo a navrhl jsem, že si půjdeme proto, usmála se, otočila se ve dveřích a mi šli za ní. Číšnice nám to všechno nachystala na tác a Marek, ještě objednal panáky a ukecal číšnici, aby si připila s námi, nebránila se, a tak jsme to vypili, odložili skleničky a Marek se ptá Renaty, tak se nám číšnice představila, jestli nepůjde s námi do sudu. Řekla – klidně bych šla ale nemám plavky, usmál jsem se, odhrnul župan a říkám, mi taky ne, tak jo, vezmu si župan a přijdu za vámi, OK řekl jsem, čekáme, vzal jsem tác a šli ven, Mony seděla v sudu sama, položil jsem tác na stolek, odložil župan, vlezl do sudu a za mnou šel Marek, sotva dosedl zeptal se, kam šel Aleš, a Mony odpověděla, že už šel spát. Dopili jsme panáky, Marek vstal, že jde pro Renatu. Sotva odešel začal jsem líbat Mony, mačkat prsa a ruka sklouzla mezi nohy, začal jsem ji šukat prsty. Chci tě, pojď na pokoj, sotva jsme zavřeli dveře povalil jsem ji na postel a opět zajel prsty do dírky, Mony chytla mého čuráka a začala jej honit, když v tom někdo zaklepal na dveře, a znovu. Přestali jsme a Mony šla otevřít, ve dveřích byla Renata a říká potřebovala bych pomoc s Markem. Vyšli jsme ven, Marek seděl v sudu a spal, pokoušel jsem se ho vzbudit ale marně. Mony navrhla, abych ho odvedl na pokoj, že počká v sudu, ale mám si pospíšit jinak začnou bezzemně. Mony s Renatou vlezli do sudu a pomohli mi s Markem, když už byl venku, hodil jsem přes něj župan a odvedl na pokoj. Rychle jsem se vrátil k sudu, ale tam už nikdo nebyl, sauna byla taky prázdná, a tak jsem šel na pokoj, otevřu dveře, a na posteli se líbají holky, hladí se na dírkách, vtom si Mony klekne nad Renatu – vytvoří polohu 69 a začnou se lízat. Okamžitě mi čurák stál v pozoru, odhodím župan a přistoupím blíž, Mony mi ho chytne, dá ho do pusy a kouří, přitom vrazí dva prsty Renatě do díry a začne jí dělat rukou, ta jí to oplácí. Mony opět chytne můj úd do ruky a žaludem přejede Renatě pysky, chci tvůj čurák v díře, řekne, lehne si na záda roztáhne nohy a než jí splním přání už jí Renata líže klitoris, pak jí začne prstit a já slyším, jak to krásně mlaská. Mony na nic nečekala, z pod polštáře vyndala robertka a vrazila ho Renatě do díry, ta vykřikla, prohla se jako kočka, a pak chytla můj ocas a položila na okraj dírky, zasunul jsem, zajel tam až po koule. Začal jsem přirážet, Renata si hrála s poštěváčkem, nejdřív ho mačkala a pak jej začala lízat, občas jí jazyk sklouzl na čuráka. Mony se začíná kroutit, a tak Renata přidá k mému čuráku prstík a palcem tlačí na hrbolek lásky. Mony se napne, vykřikne a má poprvé mokrý orgasmus, ohodí nás oba dva, Renata se nahne a lačně olizuje šťávičku jak ze mne, tak z Moniných pysků. Najednou se napne, prudce dosedne na robertka a zmítá se v křeči – má orgasmus. Já to také dlouho nevydržel, ještě párkrát jsem přirazil a už se semeno hrne ven a zaplavuje dírku. Mezi tím si Renata lehla vedle Mony, líbali se, pak skoro současně řekli ať si lehnu mezi ně. Ulehl jsem, obě si lehla na moje ramena, chytli se za ruce, dali mi pusu na tvář a po chvíli jsme usnuli. Ráno nás vzbudil budík, Renata musela do práce chystat snídani. Hodila na sebe župan, dala každému pusu a odešla, s Mony jsme ještě usnuli. Po probuzení a ranní sprše jsme šli na snídani, vzali si jídlo, sedli si na své místo a začali jíst. Přišla Renata, sedla si vedle Mony a povídá – v noci jsem si to užila, ráda bych si vzala na vás číslo, kdybych měla cestu do těch vašich končin, nebo vy sem, tak bychom se mohli setkat a pokračovat tam, kde jsme v noci skončili, a tak jsme si předali čísla. Odešla, a mi se domlouvali co budeme dělat, rozhodli jsme se, že zajedeme do nedaleké obce na místní hrad a okolí. Když jsme se domlouvali přišel do jídelny Aleš, pozdravil nás a zeptal se, jestli si může přisednout, přikývli jsme, vzal si jídlo a sedl si vedle mě. Mony se ho zeptala, kde je Marek a Aleš jí odpověděl, že spí, a asi bude spát dlouho. Pak se zeptal, co budeme dělat, tak jsem ho stručně seznámil s našim programem a Mony mu nabídla, že může na výlet s námi, jestli chce, bez přemýšlení souhlasil. Po snídani jsme se šli obléct, a když Mony byla jen v prádle někdo zaklepal, zavolal jsem dále a vešla Renata, že se jde rozloučit, protože kolega přišel dřív, tak může domů. Dala mi pusu, pak přistoupila k Mony, objala ji, dala pusu, tak že se jejich jazyky proplétali a rukou jí sáhla do rozkroku, dost mě to vzrušilo. Když Renata odešla, Mony přistoupila ke mně klekla si a než jsem se nadál byl můj čurák uzamčen, – to je opatření, abys vydržel do večera – řekla. Ty mrško, procedil jsem mezi zuby. Vyšli jsme před hotel a tam už čekal Aleš, řekl – táta pořád spí, nešel vzbudit, tak jsem mu napsal, že jedu s vámi na výlet. Dojeli jsme k zámku, šli jsme na prohlídku, moc nás ve skupině nebylo, a tak jsme si to mohli pořádně užít, a hlavně Mony provokovat ostatní muže, ti nevěděli, kam se dívat. Tím, že se předváděla a já jí mohl přitom sledovat mě dost vzrušovala, řekl jsem jí to, jen mě pohladila v rozkroku a řekla – vždyť si neškodný, a pokračovala v provokování. Skončila prohlídka, a mi jsme šli do cukrárny a po občerstvení jsme si udělali malou prohlídku městečka. Pak jsme zašli na pizzu a odjeli zpět do našeho místa ubytování. Po návratu, jsme se rozdělili a odešli na pokoj. Sotva jsem zavřel, hned jsem chytil Mony za vlasy, vrazil jazyk do pusy a rukou zajel mezi nohy a prsty se dobýval do dírky, trochu odsunula nohu – podařilo se, prsty byli uvnitř. Vymanila se z mého objetí, položila mě na záda, klekla si kundou nad můj obličej, a řekla – teď mě lízej a prsti. Začal jsem jí lízat pičku a zastrkovat prsty do ní, byla neskutečně mokrá, líbilo se mi, jak čvachtá, začala sténat a kroutit se. Vyndal jsem prsty, a opět zajel do ní, po pár minutách jsem cítil horkou tekutinu na obličeji a prstech. Lehla si vedle mě a oddychovala, podíval jsem se na ní, pysky měla naběhlé a rudé. Po chvilce ležení, jsem se vysvlíkl, přesto, že jsem měl čuráka v kleci měl jsem neskutečně mokro v trenýrkách, přistoupila, pohladila mě, chytla za koule a odvedla si mě do sprchy. Po sprše mě stále nechala uzamčeného a líbilo se jí, že mě může provokovat a já se na nic nezmůžu. Po večeři jsme zůstali sedět u krbu s lahvinkou vína, Mony se mě neustále dotýkala na různých částech těla, když k nám přišel Marek a zeptal se nás, jestli nemáme sud, že by se přidali, nemáme – odpověděl jsem a Marek odešel. Vrátili jsme se na pokoj a Mony řekla, že bychom si mohli jít ještě sednout na houpačku hráze rybníka a dát si víno, proto jsem se otočil ve dveřích a šel pro víno. Seděli jsme na hrázi, líbali se, dotýkali, hladili a bylo nám příjemně. Zajel jsem jí rukou mezi nohy a dvěma prsty jí přejížděl pysky ze strany na stranu. Kleknul jsem si před ni, vyhrnul sukni, ruku položil na dírku, Mony roztáhla nohy, a tak jsem jí začal lízat její vlhkou kundičku. Olizoval jsem její pysky, které jsem roztáhl a vložil mezi ně jazyk, kterým jsem přejel přes klitoris, a občas jej nasál mezi rty. Poposedla na okraj houpačky a já jsem zasunul dovnitř nejdřív dva prsty, potom jsem přidal i třetí a začal s nimi pohybovat dovnitř a ven. Z její dírky začala vytékat šťávička. Pomalu jsem zrychloval, zaklonila hlavu a začala vzdychat. Chytla mi ruku, nabodla se na prsty a v křeči prožívala svůj orgasmus. Vyndal jsem prsty, vstal jsem, chytil ji za ruku a vedl do pokoje, kde jsem ji posadil na okraj postele a stáhl kalhoty. Chytla můj stále uzamčený úd a začala jej líbat, když ho vysvobodila uchopila jej do ruky a políbila. Hned byl tvrdý. Sevřela čuráka za odhaleným žaludem, a vložila do úst. Jazykem jezdila po žaludu, sála ho, jemně kousala a občas jej vytáhla z úst a před mýma očima líbala a olizovala. Pak otevřela pusu, já jsem jí ho dal do pusy a lehce přirážel. Objala ho rty a já ucítil, že narážím žaludem na jazyk. Přestala mě kouřit, lehla si na záda a já nasměroval svou tvrdou kládu ke vstupu do její dírky. Zajel tam, a já začal přirážet. Zrychloval jsem, Moni si hladila hrbolek a začala lapat po dechu. Vykřikla a tělem jí projížděl další orgasmus, při kterém jsem pořád přirážel. Cítil jsem, že už budu stříkat, a tak jsem ho vytáhnul, chytil si ho do ruky a přesunul se k její hlavě. Ucítil jsem známé škubání, a z mého čuráka vytrysklo semeno. Ještě stříkajícího jej chytla do ruky a dala do pusy. Vysála ze mě poslední kapky semene. Padl jsem vedle ní na postel, objal ji a políbil. Přetáhl přes nás deku a usnuli jsme. Ráno po snídani jsme spokojeně odjeli domů.

Sponzorovaná sekce:
Máš nejraději, když si tě slečna vezme pěkně do pusinky a krásně tě vykouří nebo dáváš přednost klasice či perverzním hrátkám? Zavolej nebo pošli sms některé z nás, svěř nám své tajné představy a užij si s námi parádní sex po telefonu teď hned.

Sofie

Jsem přitažlivá čertice se sametovou kůží a nejraději to mám zezadu. Nejlepší bude, když se mi vystříkáš na záda a já pak nebudu meškat a vykouřím tě do poslední kapičky.

a po vyzvání zadej kód 451

DIVKA SOFIE text zprávy... na číslo 909 55 35

Blanka

Orál, anál i klasika. Jak si to budeš přát? Máš to rád zezadu? Já to miluji. Není nic lepšího, když si mě hezky zezadu přidržíš a budeš do mě přirážet ze všech sil. Vlna orgasmů nás nemine.

a po vyzvání zadej kód 452

DIVKA BLANKA text zprávy... na číslo 909 55 35

Simona

Chci to udělat tvrdě do zadečku! Vůbec se se mnou nemazli a začni mi to dělat do mé kakaové dírky.

a po vyzvání zadej kód 455

DIVKA SIMONA text zprávy... na číslo 909 55 35

Zobrazit další dívky

Cena hovoru je 55 Kč/min, cena 1 sms v sms chatu je 35 Kč. Sex po telefonu a chat je určen pouze pro starší 18 let. Technicky zajišťuje TOPIC PRESS s.r.o., info@topicpress.cz, www.topicpress.cz. www.platmobilem.cz

Roman

Sex po telefonu
TOPlist

Povidka.cz | Copyrights 2024 Ceník - Vaše reklama na Povidka.cz | info@povidka.cz

Povídka.cz - hostováno u Mujhost.net. Máte miminko a nevíte co s ním? Zkuste JakNaMiminka.cz. Profesionální vystavování faktur: Faktura online faktury