Návrat na hlavní stránku

Povídka.cz povídky psané životem...

Nuda na pláži.

Psal se rok 1990, bylo krátce po sametové revoluci a já končil střední školu zkouškou dospělosti. Dohodli jsme se s kámošema, že maturitu řádně oslavíme společným výletem někam do ciziny. Začali jsme plánovat už dlouho předem a dohodli se, že pojedeme kouknout, jak se v Berlíně bourá zeď mezi západem a východem. Naše cesta měla pokračovat až k moři. Dlouhá příprava na cestu začala tím nejjednodušším, to bylo kde přespat. Dali jsme dohromady několik stanů a tak zbývalo už jen po trase vytipovat několik campů, kde bychom mohli nocovat nebo se i pár dní zdržet. Druhý bod našeho plánu bylo, co budeme jíst a pít. Kolektivní rozhodnutí bylo, že nějaké jídlo povezeme sebou, jednohlasně jsme odhlasovali, že nesmí chybět alkohol a raději víc než, aby se pití nestalo nedostatkovým a netrpěli jsme žízní. No a ten největší problém příprav bylo, jak pojedeme. Padl návrh na motorky. To byl ale problém, motorky jsme měli jen dva. Teda byly to spíše napodobeniny motorek, já měl JAWU 250, na které jezdil snad ještě Žižka a kamarád Jirka měl stopětasedmdesátku, která nebyla o moc modernější. Bylo jasné, že sedm kluků nemůže jet na dvou motorkách a tak nastal velký problém, jak pojedeme, začali jsme se vyptávat, kdo by nám půjčil dopravní prostředek, se kterým bychom vyrazili na dobrodružnou cestu našich posledních prázdnin. Nakonec jsme dali vše dohromady, ale bylo to obtížné. Roman si půjčil motorku od bratrance a to už by nás mohlo jet šest. Nastalo rozhodování, kdo s kluků bez motorky by měl zůstat doma, ale žádný nechtěl, tak se přemýšlelo jak partu udržet dál pohromadě. Nakonec nás zachránil Mirkův táta, který se nad Mirkem smiloval a půjčil mu auto, tak že jsme mohli odjet všichni a ještě zbyl v autě prostor na bagáž a lahvičky lahodného moku. Blížil se den našeho odjezdu. V předvečer jsme naložily do auta bagáž a dostatek pití, na motorky upevnili příruční zavazadla a těšili se, jak ráno vyrazíme. První den jsme chtěli dojet až k Baltu a pak podle počasí se pomalu vracet k domovu, tak aby nám to vydalo alespoň na 10 dní. Zastávky delší než jeden den jsme si naplánovali jen v Berlíně a Drážďanech, jinak záleželo, jak se nám bude chtít jet nebo prohlížet okolní krajinu památky a německé holky. Ráno jsme vyrazili pro nás nezvykle brzo, zatím jsme byli zvyklí vstávat na osmou do školy a v tu dobu už jsme byli kousek od hranic. V malém městečku před hranicemi jsme zastavili, doplnili nádrže a v místním bufetu si dali párek, který jsme zapili limonádou a s doplněnými zásobami pohonných hmot jsme po deváté hodině stanuli na německém území. Plynulá jízda na našich historických motocyklových strojích v doprovodu letité a oprýskané škodovky docela ubíhala, přálo nám i počasí. Bylo sice oblačno, ale nepršelo a bylo příjemné teplo. Bylo krátce po poledni, když jsme zastavili u lesa a udělali si polední pauzu na nějaké občerstvení. Kromě Jirky jsme vytáhli z batohů chleba a řízky co nám mamky upekly na cestu, do sytosti jsme se najedli, chvilku odpočinuli a asi po hodině jsme opět vyrazili směr na sever. Objeli Berlín, abychom nebloudili přes město a už se těšili, jak dojedeme k moři. I když jsme nejeli nejrychleji, tak cesta příjemně ubíhala a už jsme se viděli na pláži u moře, jak sledujeme západ slunce. Začínalo nám být jasné, že dnešní západ slunce nestihneme, jednak že ani nesvítilo, ale jen občas vykukovalo mezi mráčky a pak taky že už bylo hodně blízko k obzoru a před námi bylo ještě dost kilometrů cesty. Vždy asi po dvou hodinách jsme zastavili, doplnili tekutiny a vyprázdnili močové měchýře. Prostudovali mapu kudy dál a zase pokračovali v naší spanilé jízdě. Když už se blížil večer a k vysněnému moři zbývalo ještě pár kilometrů, udělali si přestávku na večeři a pak že musíme dojet až na pláž. I tak se taky stalo. Přesto, že jsme konec cesty dojížděli už za tmy v neznámé krajině, nikde jsme nebloudili. Jen camp, do kterého jsme měli dojet, nikde nebyl. Dojeli jsme pomalu až na pláž. Nechali stát auto i motorky u malého borového lesíka a šli ochutnat mořskou vodu jak je slaná. Stáli jsme po kolena ve vodě a mírné vlny kolem nás jen šuměly. Přemýšleli co dál, nakonec padlo rozhodnutí, je poměrně teplá noc tak si vezmeme spacáky a přespíme první noc na písečné pláži. Na hledání campu jsme už neměli chuť ani sily. Vytáhli z auta pitivo a před spaním jsme se řádně posilnili. Mořský příboj šuměl, nad hlavami nám prosvitovaly mezi mráčky hvězdy a už bylo hodně po půlnoci, když jsme odložili poslední prázdnou láhev od piva a začali se soukat do spacáků. Všichni jsme usnuli, únavou a posliněni alkoholem hlubokým spánkem. Spali jsme dost dlouho a už ani nevím, kdo se probudil první, ale probuzení bylo pro nás šokující. Jako sedmičlenná parta mladých nadržených kluků to bylo probuzení, na jaké se nezapomíná, a něco podobného jsme zažili všichni poprvé. Sluneční paprsky se odrážely od modré mořské hladiny a kolem nás bylo docela rušno. Když jsme všichni protřeli oči, tak jsme přišli na to, že si ustlali na nuda pláži a než se vyspali, bylo kolem nás plno nahých těl. Slunce už bylo dost vysoko a jeho paprsky pěkně hřáli a my se nestačili dívat kolem, na krásné, nahé těla holek a mladých žen co chodily kolem nás jako by nic. Nám oči padaly z důlků a čuměli jsme jen kolem sebe. Potichu jsme se začali dohadovat co dál, nakonec převládl názor, že si taky odložíme obležení a zůstaneme, aby nám ta svádivá krása neutekla. Utekly snad jen zlomky vteřin a měli jsme ze sebe vše dole a leželi jen na písku. Všude přítomné nahé sexy ženy nás tak vzrušovaly, že jsme zapomněli i na snídani a naše vzrušení bylo tak velké, že jsme si museli lehnout na břicho, abychom nebudili pohoršení, jak se nám ztopořily údy. S otevřenou pusou jen zírali kolem sebe a nemohli se nabažit tím krásným pohledem, ani jsme nevnímali, že jsou na pláži i muži a děti. Naše oči jen vyjeveně koukaly po ženských tělech a to nám vydrželo celé dopoledne. Ani jsme nepostřehli, že slunce je přímo nad námi a jeho paprsky olizují naše záda. Bylo skoro poledne a my stále leželi na břiše a žádný z nás nedostal odvahu zajít pro nějaké jídlo nebo pití, i když hlad i žízeň se už dost dlouho hlásily, žaludek kručel hlady, rty byly okoralé žízní a slunce jako by si z nás dělalo legraci a pomalu nás grilovalo na rozpáleném písku. Pofukoval příjemný vlhký větřík, ale přesto jsem cítil, jak záda jsou rozpálená a kůže pomalu rudne. Kluci na tom byli podobně a bylo jasné, že do večera takto ležet nevydržíme. Čím dál více jsme pociťovali každý dotyk slunečních paprsku na našich zádech. Slunce na nás posílalo pichlavé paprsky a to se ještě další odrážely od vlnící se mořské hladiny. Blížila se 13 hodina a většina lidí jak na povel se začala vytrácet. Asi nejvíce spálený Jirka zavelel „kluci utíkáme do vody“. Téměř všichni najednou jsme začali utíkat do moře. Nebylo to zas tak daleko, ale já si připadal, že běžím maratón. Studená voda nás ochladila a naše údy se začaly chladem a zimou scvrkávat. Jirka ze sebe vyhrkl, kluci tady je takových pěkných bab, že nevím kam dříve koukat. Naše záda byla pěkně rozpálená a rudá, a když jsme se na sebe podívali zepředu, byli jsme všichni jak ředitelé vápenky. Slaná a chladná mořská voda nás příjemně ochladila. Vyšli jsme na rozpálenou pláž, navlékli jen trenky, ostatní oblečení a prázdné lahve nacpali do spacáků a směle vyrazili k našim dopravním prostředkům. Vybalili jsme jídlo a najedli se do sytosti. Padlo kolektivní rozhodnutí, že takovou podívanou nemůžeme jen tak opustit a začali hledat nejbližší camp. Tři kluci se vydali na průzkum okolí a ostatní jsme zůstali u auta a motorek. Za chvilku byli průzkumníci zpátky a hlásili, že camp je asi 300 metru a tak jsme se tam přemístili a postavili naše stany. Padlo rozhodnutí, že to bude naše základna na několik příštích dní a že není kam spěchat. Však bylo kolem stále na co koukat a obdivovat, tolik nahých krásných žen všech věkových kategorií nikdo z nás ještě neviděl. Já vlastně viděl úplně nahou holku poprvé v životě a byl to zážitek, na který se nezapomíná. Většina těch krásných ženských těl byla ubytovaná v campu. Později jsme zjistili, ty nejkrásnější těla patří atletkám, které byly v campu na mezinárodním soustředění a byly ve věku od 15 do 30 let. Večer byla diskotéka k pobavení atletek i ostatních rekreantu. Na diskotéce jsme poznali blíže některé holky, které jsme dopoledne obdivovali na pláži bez plavek. Byly tam i atletky z Čech, s těma byla domluva nejlepší, ale i s ostatními jsme se dohodli. Kde chyběla slova, tam pomohly grimasy a ruce. Později jsme zjistili, že atletky mají na vše slevu a tak jsme je posílali pro pití i jídlo do místního bufetu, aby naše skromné zásoby co nejdéle vydržely. Byl to příjemný večer i noc, diskotéka byla na vynikající úrovni a trvala až do ranních hodin. Slunce už pomalu vycházelo, když diskžokej pouštěl poslední písničky. Už jsme byli docela ospalí a trochu i na zádech spálený, jak jsme leželi půldne na pláži na břiše. Rozloučili jsme se, a s holkami se domluvili, že se po obědě sejdeme na pláži. Dopotáceli jsme se do stanů a usnuli únavou, posliněny dávkou alkoholu. Ráno jsme zaspali a probudili se až těsně před polednem. Vybalili zásoby a do sytosti se najedli. Při jídle jsme probrali uplynulý den a jednohlasně usoudili, že byl super. Všichni jsme se shodli, že tolik nahých těl jsme viděli poprvé a že tu musíme pár dní zůstat, abychom měli čas si je pořádně prohlédnout. Hned po poledni jsme vyrazili na nuda pláž a čekali na holky. Chodili jsme často do moře, ochladit si rozbouřené hormony a spálená záda. Naše první vzrušení z krásných ženských těl pomalu opadalo a já se seznámil s dívkou, která byla na atletickém soustředění za naše okresní město. Strávil jsem s ní mnoho času na pláži i v campu, vše jsme si o sobě řekli. Bydlela v malé vesnici asi 15 km od nás, byla o půl roku mladší jak já a jmenovala se Lucka. V atletice se věnovala běhům na krátké tratě. Tady u moře měly holky soustředění, na které jezdily každý rok o prázdninách, bylo tady celkem osm družstev atletek z Československa, Polska, Německa, Rakouska a Maďarska. Když jsem se seznámil s Luckou, stali se z nás dobří přátelé a zbytek týdenního pobytu u moře jsem trávil s ní. Holky měly ráno a před večeří hodinu až dvě společné cvičení nebo chodily běhat, jinak měly volno. Lucka trávila většinu volna se mnou. Chodili jsme spolu na procházky i na diskotéky, které byly v campu každý večer. Kluci si ze mě dělali jen prču, mysleli si, že s ní spím. Nebyla to pravda. Byli jsme jen dobrými kámoši a za celý týden mezi námi padlo jen několik nesmělých polibků. Plánovali si, až se vrátíme domů, že si budeme psát a že se někdy sejdeme, že budeme dál kámoši. Týden utekl a já se musel s Luckou rozloučit. Oba jsme se dohodli, že rozloučení nebude na dlouho a že se brzy sejdeme, až se vrátíme do Čech. Hned po příjezdu domů jsem jí napsal dopis. Utekly dna dny a pošťačka přinesla odpověď. Ještě jsme si vyměnili pár dopisů a pak se sešli v okresním městě na náměstíčku u kašny. Oba jsme se na setkání moc těšili, vždyť už uběhl více než měsíc co jsme se viděli naposledy u moře. Strávili jsme spolu krásné slunečné sobotní odpoledne. Povídali si a přitom se procházeli po městě, až jsme došli za město do přírody, tam jsme se otočili a vydali se na zpáteční cestu. Zastavili se v cukrárně a dali si velký zmrzlinový pohár. Pak jsem doprovodil Lucku k autobusu a šel pomalu domů. Začal jsem chodit na její atletické závody a držel jí palce. Byla to hodně dlouho moje nejlepší kámoška. Když jsme se znali skoro dva roky a já jí doprovázel po závodech domů, jako před tím již několikrát, pozvala mě k nim, že je sama doma. Nedokázal jsem říci ne. Byl jsem rád, že mě pozvala. Když jsme došli tak mě posadila do obýváků a odešla do koupelny, aby ze sebe omyla pot ze závodu. Nechala naschvál otevřené dveře, tak že bylo z obýváku vidět i částečně až do koupelny. Slyšel jsem, jak se sprchuje, ale nenašel odvahu se jít na ní podívat. Náhle jsem uslyšel její něžný hlásek, jak mě volá, abych jí šel utřít záda. Pomalu jsem kráčel do koupelny a viděl jí téměř po dvou letech celou nahou, byla krásnější a vyspělejší, než na nuda pláži. Nesměle jsem vzal ručník a začal jí otírat záda, otočila se, abych jí otřel i ze všech stran. Když jsem jí utřel, tak mi řekla, ať se osprchuji taky a odešla nahá do obýváku. Začal jsem tušit, že kamarádství asi končí a že budeme milenci. Rychle jsem se osprchoval a šel za ní do obýváků, chtěl jsem si sednout do křesla, ale v tom mně zabránila a vzala tiše za ruku a vedla do postýlky. Lehli si vedle sebe a začali se líbat. Oba jsme přestali mluvit a jen se vždy na sebe zamilovaně podívali. Začali jsme se vzájemně hladit po celém těle a nevynechali jsme ani ty nejintimnější místa. Oba nás to vzrušovalo a naše těla se chvěla rozkoší. Lucka byla mezi stehýnky tak vlhká jak kdybych jí vůbec neutřel, ale nebyla to voda, ale její šťávička, která vytékala z její jeskyňky. Hladili jsme se dlouho, pusinkovali se po celém těle a můj kolik byl tak velký jak nikdy předtím. Lucku jsem položil na záda a pod zadeček jí dal polštář a lehl si na ní. Kolík nasměroval do její jeskyňky a pomalu zatlačil na její nedobytný otvor do jejího nitra. Ona zasténala, když ucítila tlak mého kolíku a požádala mě, abych byl něžný. Pravou rukou jsem jí chytil za zadeček a přitáhl k sobě a cítil jsem, jak pronikám do její žhavé mušličky. Nakonec jsme se vášnivě milovali. Byly jsme oba velice vzrušení a naše těla se chvěla rozkoší. Přesto, že nám bylo skoro dvacet let, neměli jsme žádné zkušenosti. Bylo to pro nás oba první milování, bylo nepopsatelně krásné. Uběhl další šťastný rok a měli jsme s Luckou svatbu. Od té doby uběhla dost dlouhá doba, narodily se nám tři děti, a se smíchem vzpomínáme na naše první setkání na nuda pláži.

Sponzorovaná sekce:
Máš nejraději, když si tě slečna vezme pěkně do pusinky a krásně tě vykouří nebo dáváš přednost klasice či perverzním hrátkám? Zavolej nebo pošli sms některé z nás, svěř nám své tajné představy a užij si s námi parádní sex po telefonu teď hned.

je offline

Týna

Kalhotky jsou zbytečnost. Mám ráda chození naostro, sex kdekoliv a kdykoliv pro mě není problém. Rozdáme si to spolu, máš na to chuť a není nikdo s kým by sis to udělal?

a po vyzvání zadej kód 459

DIVKA TYNA text zprávy... na číslo 909 55 35

je online

Vendula

Do zadečku, do kundičky, na prsíčka nebo do pusinky? Jak by jsi mi to chtěl udělat? Nebráním se žádné pozici a je jen na tobě na co zrovna budeš mít chuť.

a po vyzvání zadej kód 450

DIVKA VENDULA text zprávy... na číslo 909 55 35

je online

Veronika

Máš to rád do obou dírek? Já ano a pokud máš kamaráda, nebudu proti když se přidá. Ráda si to rozdám s oběma.

a po vyzvání zadej kód 456

DIVKA VERONIKA text zprávy... na číslo 909 55 35

Zobrazit další dívky

Cena hovoru je 55 Kč/min, cena 1 sms v sms chatu je 35 Kč. Sex po telefonu a chat je určen pouze pro starší 18 let. Technicky zajišťuje TOPIC PRESS s.r.o., info@topicpress.cz, www.topicpress.cz. www.platmobilem.cz

mladyJohn

Sex po telefonu
TOPlist

Povidka.cz | Copyrights 2024 Ceník - Vaše reklama na Povidka.cz | info@povidka.cz

Povídka.cz - hostováno u Mujhost.net. Máte miminko a nevíte co s ním? Zkuste JakNaMiminka.cz. Profesionální vystavování faktur: Faktura online faktury